PRÁZDNINOVÉ SOUSTŘEDĚNÍ 2019 PONDĚLÍ

21. 08. 2019     sekce: Akce školy     autor: Petr Drábek     tisk: tisk článku

V pondělí jsme zahájili prázdninové soustředění. Jak to prožili naši žáci si přečtěte zde.

Ráno jsme přijeli ke škole, kde jsme měli sraz. Potom jak všichni dorazili, tak jsme si šli odvézt kola do sklepa. Pak jsme si šli před školu pro věci a odnesli si je do třídy, kde teď spíme.

Poté jsme měli chvilku volno a pak jsme šli do učebny INF, kde jsme se domlouvali, co, kdy budeme dělat. Po domluvě jsme šli na oběd do jídelny na Tř. 1. Máje.  Jak jsme se najedli, tak jsme šli nakoupit do Albertu. Nakoupili jsme a šlo se do školy. Někdo nesl 2 vody, někdo tašku a Filip Pavlica dokonce mléka. Pak jsme měli odpolední klid, takže jsme odpočívali atd. Před třetí hodinou jsme si šli pro kola do sklepa a vyjeli před školu.

Pak jsme dojeli ke kopci a ten vyjeli. Někteří z nás jeli těžší cestou terénem s panem učitelem Drábkem, ale oto zábavnější a ten zbytek jel s paní učitelkou Purgertovou. Jak jsme se projeli, tak jsme jeli zpátky do školy, schovali kola, vzali si plavky a ručníky a šli na bazén.

Na bazéně jsme byli na tobogánu, v sauně i ve vodním víru. Po cestě do školy jsme si byli na zmrzlinu a ledovou tříšť. Ve škole jsme pak měli volno asi do 20:00, poté byla večeře. Jak jsme dojedli, očistili si zuby atd., tak jsme se dívali na Film Jumanji-Vítejte v džungli. Po filmu jsme šli spát.

Filip Hasilík

V pondělí jsme začali srazem v 10 hodin před školou. Paní učitelka Purgertová si vybrala peníze a důležité doklady. Poté nám pan učitel Drábek ukázal, kde si budeme dávat svoje jízdní kola. Následně jsme se šli ubytovat do jedné ze tříd. Po ubytování následoval oběd netradičně ve školní jídelně na 1. Máje. Na oběd byla pórková polévka a jako hlavní jídlo byla rýže s masem a k tomu omáčka. Odpolední program začal menší vyjížďkou na kole. Tato vyjížďka ačkoliv byla menší tak nám dala pořádně zabrat. Museli jsme vyšlapat 12 % stoupání do strmého kopce. To nebylo vše, následoval těžký lesní terén plný větví a nerovného terénu. Mohlo se jet ale i po rovince po cyklostezce směrem k Rybářům. Všichni jsme vyjížďku zvládli. Ve škole jsme se převlékli, vzali jsme si ručník a plavky a vydali jsme se směrem k bazénu. Protože nebylo příliš velké teplo tak jsme navštívily krytý bazén. V bazéně byla velké zábava. Hodinu jsme mohli dovádět a skočit třeba i na tobogánu. Po bazénu jsme to vzali přes město, kde jsme si mohli koupit ledovou tříšť nebo zmrzlinu. Večer ve škole následovala večeře párky s kečupem nebo hořčicí a jako příloha byl chleba nebo rohlík. Než jsme museli jít spát tak jsme se podívali na film Jimanjo Vítejte v Džungli. Film byl velice zábavný a dobrodružný. Po skončení filmu následovala večerka.

Michal Rychlý

Včera jsme přijeli před školu a ubytovali jsme se na prvním stupni a poté jsme šli do jídelny 1.máje, kde jsme zaplnili naše bříška docela dobrým jídlem a po obědě jsme šli do albertu nakoupit pití na cestu a další potraviny, až jsme vše potřebné nakoupili tak jsme se dohodli ve škole na tom, že pojedeme na kolách trasu, kterou vymyslel pan učitel Drábek tak jsme vyjeli a až jsme byli u střelnice tak začal první kopec a nekteří už nemohli tak si jich ujmula paní učitelka Purgertová, která s něma jela jinou trasu po silnici, ale my jsme nadále pokračovali lesní cestou, ze začátku to byli kopce a někteří to nezvládali tak zesedli z kola a šli pěšky a jednomu klukovi se povlili řidítka tak jsem vytáhl z kapsy pod sedátkem imbus a tím to pan učitel drábek utáhl ale kluk raději jel s paní učitelkou Purgertovou aby se mu nepovolili ty řídítka v kopci. Ale jak jsme vyjeli ty kopce tak tam byla zasloužená odměna sjezd dolů ale my jsme to vzali přes takovou cestičku v lese přes kořeny, kameny, listí a bylo to vážně super sice Honza si tam narazil hodně krát svoje pohlavní orgány, ale jinak to bylo super a po tomhle sjezdu jsme se s paní učitelkou spojili na střelnici a jeli jsme zpátky do školy, tam jsme si vzali ručník a plavky a jeli jsme se vykoupat na bazén bylo to tam super a ve sprchách jsme robertovi, když se umýval přidávali na hlavu mýdlo a bylo to vtipné to sledovat jak nevím proč to nejde smýt a po hodině bazénu jsme dojeli do školy, kde nám paní učitelka připravila párky na večeři a mnozí si vzali vydličku a udělali si párek v rohlíku. A poté jsme si udělali takovou pevnost z žíněnek a jak jsme to udělali tak nám pan učitel Drábek stáhl film Jumanji a až skončil tak jsme šli spát.